ICAN ICAN
baner

Którą ścieżkę rozwoju wybrać,
by rozwinąć swoją karierę?

Diagnostyka – programy rozwojowe ICAN Institute

Krok 1 z 5

20%
  • Wprowadzenie

    W ofercie programów rozwojowych ICAN Institute znajdziesz szkolenia o różnym stopniu zaawansowania – zarówno dla początkujących menedżerów, jaki doświadczonych przywódców. Dzięki nim zdobywasz nowe kompetencje i doskonalisz się jako lider pod okiem trenerów o wieloletnim doświadczeniu. Niektórzy z nich działają w biznesie od ponad 20 lat! Nasze programy są bardzo praktyczne – w trakcie zajęć będziesz pracował nad najnowszymi case studies polskich i międzynarodowych firm, poznawał przykłady wdrożeń i konkretne narzędzia oraz ćwiczył nowe umiejętności wraz z innymi uczestnikami.

    Poniższy kwestionariusz pozwoli Ci zweryfikować swoje potrzeby edukacyjne i na podstawie Twoich odpowiedzi zarekomenduje właściwe szkolenie. Otrzymasz również podsumowanie wyników – pokaże Ci ono obszary, w jakich chcą rozwijać się inni menedżerowie, którzy wybrali podobny kierunek rozwoju kompetencji, co Ty.

    Powodzenia!

  • Sprawdź, co otrzymasz wypełniając ankietę diagnozującą:

    Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy indywidualny raport zawierający podsumowanie wyników ankiety i komentarz merytoryczny, który wskaże odpowiednie dla Ciebie szkolenie i obszary do dalszego rozwoju.

    Ponadto zyskujesz możliwość konsultacji swoich wyzwań i potrzeb z doradcą rozwoju ICAN Institute oraz uczestnictwa w szkoleniach na specjalnych warunkach. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie Twoje pytania

    Udostępnimy Ci również najnowszy raport Massachusetts Institute of Technology "Podręcznik liderów w erze gospodarki cyfrowej", z którego dowiesz się, jakich kompetencji potrzebują dziś przywódcy i jak można je rozwijać.

    Zaczynamy?

  • Twoje dane są z nami bezpieczne!

    Szanujemy Twoją prywatność, a udostępnione przez Ciebie dane zostaną wykorzystane wyłącznie do:

    • przesłania wyniku ankiety diagnozującej,
    • udostępnienia raportu MIT "Podręcznik liderów”,
    • zapewnienia możliwości konsultacji z doradcą rozwoju ICAN Institute.
  • Zgody i polityka prywatności

  • Administratorem danych osobowych jest ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie („ICAN”), pod adresem al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa, tel.: 22 11 33 444, 22 250 11 44, e-mail: infolinia@ican.pl. W ICAN można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail iod@ican.pl.

    Mają Państwo prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Mimo, że w zamian za wyrażenie zgody otrzymują Państwo darmową usługę, wycofanie zgody nie powoduje konieczności zapłaty za tę usługę.

    Wycofanie zgody może nastąpić w sposób dowolny, wystarczy, żeby dotarło do nas w taki sposób, abyśmy mogli zapoznać się z jego treścią, w szczególności pod powyższe: numery telefonów, adres lub adres e-mail. Pełna informacja o przetwarzaniu jest dostępna na stronie internetowej pod adresem www.ican.pl/prywatnosc.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest: ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie („ICAN”), pod adresem al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000263445, NIP: 5851072522, numer REGON: 190477387, tel.: 22 11 33 444, 22 250 11 44, e mail: infolinia@ican.pl. W ICAN wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@ican.pl.

    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy, którą zawarli Państwo z ICAN (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a która polega na dostarczeniu raportu po wypełnieniu przez Państwa ankiety. W celu bezpłatnego otrzymania usługi od ICAN mogą Państwo wyrazić zgodę na przetwarzanie Państwa danych w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz otrzymywania połączeń telefonicznych mających na celu marketing bezpośredni (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

    Spośród czynności przetwarzania, które podejmujemy, największy wpływ na Państwa ma przetwarzanie Państwa danych w zakresie potrzebnym do przetwarzania danych celem wysłania Państwu raportu oraz celem kontaktu z Państwem, aby przekazywać informacje handlowe oraz wykonywać połączenia telefoniczne, których celem jest działalność marketingowa.

    W związku z przetwarzaniem przysługują Państwu następujące prawa: dostępu do danych; sprostowania danych; otrzymania kopii danych osobowych; ograniczenia przetwarzania; zgłoszenia sprzeciwu dotyczącego przetwarzania (w każdej chwili, w dowolny sposób, o ile umożliwia to nasze zapoznanie się z tym, że został wniesiony); usunięcia danych, jeśli spełnione są przesłanki do takiego usunięcia; niepodlegania zautomatyzowanym decyzjom.

    Pełna informacja dla osób, których dane są przetwarzane w ICAN znajduje się na stronie internetowej pod adresem https://ican.pl/prywatnosc/.

    Więcej »
  • 1234567
    Rola menedżera
    Komunikacja i relacje w firmie
    Praca z zespołem
    Motywacja i zaangażowanie
    Zarządzanie sobą
  • 1234567
    Strategia: nowy model w zmieniającym się świecie
    Tworzenie wygrywających strategii: narzędzia i kluczowe elementy
    Strategia firmy a strategia kapitału ludzkiego
    Skuteczne przywództwo: wymiar organizacyjny i indywidualny
    Pracownicy jako kluczowy czynnik sukcesu firmy: pozyskanie, rozwój i zaangażowanie
    Zarządzanie zespołami i wprowadzanie zmian
    Klient jako centrum przychodów i zysków
    Marketing strategiczny: analiza, planowanie i realizacja
    Nowoczesne media i nowe technologie a pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwój wartości klienta
    Rola analizy ekonomicznej w budowie wartości firmy
    Analiza ekonomiczna projektów i przedsięwzięć
    Od komunikacji do negocjacji
  • 1234567
    Nowe trendy w strategii i zarządzaniu strategicznym: w poszukiwaniu szans na zyskowny rozwój
    Jak wygrywać za pomocą innowacji: wymiar strategii, modelu biznesowego i produktu
    Strategia konkurencyjna: jak wygrywać w warunkach intensywnej rywalizacji i utowarowienia?
    Podejmowanie decyzji w praktyce lidera: szybsze i lepsze decyzje w nowych realiach organizacyjnych
    Proefektywnościowa kultura organizacyjna
    Zarządzanie przychodami i kosztami: jak zwiększyć przychody i zredukować koszty w tym samym czasie?
    Strategie sprzedaży nowej generacji: większa sprzedaż przy większej efektywności
    Zarządzanie wartością spółki: w jaki sposób identyfikować nowe szanse na rozwój?
    Transformacja marketingu: nowe role i zadania, ścieżki i zachowania klientów, miejsce w organizacji
    Od budowania wartości spółki do budowania osobistego sukcesu
  • 1234567
    Przywództwo w procesie zmian: nowe realia i nowe wyzwania dla liderów
    Lider w sieci relacji: budowanie inteligencji emocjonalnej i społecznej
    Komunikacja lidera: od eliminacji błędów do mistrzostwa
    Budowanie silnej marki osobistej jako narzędzia reputacji i perswazji
    Lider negocjator: jak realizować złożone cele w trudnych warunkach?
    Władza: kluczowy element sukcesu lidera – między skutecznością a etyką
    Innowacyjny lider: jak przewodzić innowacji w firmie?
    Lider jako agent zmiany: wymiar psychologiczny i organizacyjny
    Zarządzanie wyzwaniami życia zawodowego i osobistego: między stresem a osiągnięciami
    Globalny lider przyszłości: jak wygrywać w zmieniającym się świecie biznesu?
  • 1234567
    Strategiczne zarządzanie sprzedażą
    Taktyczne zarządzanie sprzedażą
    Motywowanie i zarządzanie energią
    Komunikacja w sprzedaży 2.0
    Coaching w sprzedaży
    Rekrutacja, selekcja, wdrożenie i rozwój
    Przywództwo w sprzedaży
  • 1234567
    Wygrywająca strategia sprzedaży a model biznesowy i ogólna strategia firmy
    Organizacja procesów sprzedaży
    Strategia zarządzania sprzedażą wielokanałową
    Zarządzanie marżą w sprzedaży
    Negocjacje na poziomie strategicznym
    Zarządzanie kluczowymi klientami
    Sprzedaż przyszłości i innowacje
  • 1234567
    Role menedżera sprzedaży – między strategią a realizacją
    Planowanie, wyznaczanie i realizacja celów: model zintegrowany
    Zarządzanie zespołem sprzedażowym: rekrutacja i wdrożenie, rozwój, optymalizacja
    Motywacja i coaching w sprzedaży: teoria, praktyka i wyniki
    Menedżer sprzedaży jako uczestnik procesu tworzenia wartości firmy
  • 1234567
    Przenikliwość biznesowa w praktyce
    Efektywna komunikacja i negocjacje handlowe
    Inteligencja emocjonalna w sprzedaży
  • Kontakt
© 2020 ICAN Institute